

رئیس امنیت قبیله میزبان رئیس نمایندگی زرتشتیان و شیخ البجلان برای بحث در مورد پرونده های مولفه
رئیس امنیت قبیله در دستگاه امنیت ملی، سرتیپ خالد الشجیری، روز سه شنبه، 2 خرداد 2595، دکتر هایدر اسفور، رئیس نمایندگی زرتشتیان، و شیخ محمود البجلان را پذیرفت.
در این دیدار، آنها به مناسبت عید قربان به سرتیپ الشجیری تبریک گفتند و دو طرف در مورد پرونده های مولفه عراقی و راه های تقویت همکاری مشترک با مدیریت بحث کردند.
شیخ البجلان و دکتر هایدر در این دیدار تاکید کردند که قبایل، ادیان و مولفه های عراقی در کنار مدیریت برای حفاظت و انسجام بافت اجتماعی ایستاده اند. از سوی دیگر، سرتیپ الشجیری از هیات مهمان استقبال کرد و بر تعهد دستگاه امنیت ملی به ارتباط مستمر با همه مولفه های اصلی برای حمایت از همزیستی و صلح داخلی تاکید کرد.
اخبار مرتبط

دکتر هایدر اسفور در جلسه شورای تسلیت برای برادر سرتیپ دوم سلمان الحسناوی در کربلا شرکت کرد
دکتر هایدر اسفور در جلسه شورای تسلیت که در تالار امام حسن (ع) در استان مقدس کربلا برگزار شد، در کنار تعدادی از شخصیتهای ملی و اجتماعی، شیخها و رهبران قبیلهای، برای ابراز همدردی و تسلیت به عالیجناب سرتیپ دوم سلمان الحسناوی، مدیر اداره امور قبیلهای عراق، در پی درگذشت برادرش، مرحوم آقای احمد عبدالله سلمان الحسناوی، شرکت کرد.

با تمام عشق و قدردانی، نمایندگی مذهبی زرتشتیان تبریکات و تهنیت های خود را با بالاترین احترام تقدیم می کند
با تمام عشق و قدردانی، نمایندگی مذهبی زرتشتیان تبریکات و تهنیت های خود را با بالاترین احترام به مردم عراق و امت اسلامی به مناسبت عید سعید قربان تقدیم می کند

بیانیه شادمانه به مناسبت روز جهانی کارگر
بیانیه شادمانه به مناسبت روز جهانی کارگر (اول ماه مه) به مناسبت اول ماه مه، نمایندگی زرتشتیان عراق صمیمانهترین تبریکات و سلامهای خود را به کارگران عراق و سراسر جهان تقدیم میکند

تبریک
تبریک …… به مناسبت سال نو یزیدی، نمایندگی زرتشتیان - دفتر اصلی خود را به مردم یزیدی در عراق و سراسر جهان، تبریک و تهنیت صمیمانه خود را اعلام می دارد و برای آنها تعطیلات پر از خیر، صلح و امنیت آرزو می کند